Генеральний план і транспорт (далі ГП і Т) є першочерговою, багатопрофільною часткою архітектурно-будівельного сектору ВАТ «Хімнафтомашпроект» в м. Києві.
При проектуванні ГП і Т дотримується основних принципів:
Швидке проектування з мінімальною оплатою проектних робіт замовником за рахунок використання сучасних технологій проектування та зменшення кількості проектувальників;
виконання креслень високої якості як в технічному так і в графічному плані;
максимальна економія матеріальних ресурсів замовника.
Завдяки співпраці з САПР група ГП і Т мала можливість досягти якісних результатів , використовуючи орендоване комп’ютерне програмне забезпечення.
Це досягається в наступному :
1. Використовуючи ряд програм комп’ютерної графіки на кресленнях чітко виділяються проектні рішення відносно топоплану електронному або сканованому. Так як креслення виконуються по нормативам в невеликому масштабі, дуже насичені тому висока якість зображення прискорює будівництво.
2. Є можливість велику кількість погоджень з’єднувати з кресленням. Відпадає необхідність зберігати сумісні файли, що призводить до непорозумінь у замовника.
3. Програмні розрахунки азимуту для будівельної сітки, перерахунки координат з однієї системи в іншу значно прискорюють проектування.
4. Програмним розрахунком товшин шарів дорожнього одягу досягається значна економія матеріалів. Час розрахунку значно скорочується.
5. Програмне забезпечення дає можливість з великою точністю розраховувати об’єми земляних робіт по поверхням ніж по площинам, як це проектується вручну. Помилки повністю виключаються. Робота дуже прискорюється.
6. Перший варіант земляних робіт за допомогою маніпуляцій з поверхнями максимально наближаеться до нульового балансу, настільки - наскільки дозволяє планування та прив’язка до зовнішнього середовища. Креслення автоматично змінюється.
7. Якщо виконуються електронні профілі, то при зміні планувальної поверхні автоматично відбуваються зміни і на профілях. Помилки не мають місця. Точність проектування висока.
8. Постійні відвідування архітектурно-будівельних та автодорожніх виставок допомагають в використанні нових матеріалів та конструкцій.
9. За багаторічний період ніяких непорозумінь при експлуатації об’єктів ГП і Т не мав, навіть в складних геологічних умовах. Наприклад, залізничні шляхи до вантажно – розвантажувальної рампи ВАТ «Гостомельського склозаводу» запроектовані на торфяних грунтах,
експлуатуються нормально.
10. Завдяки багаторічному досвіду проектних робіт ГП і Т не має потреби використовувати
посередників та консультантів при розробки проектів, що економно для замовника та прискорює проектування.
11. Наши проекти:
Комплект ГП і Т , під’Їзні автодороги
Торговельно – офісний комплекс по вул.. Виборзкій, в м. Києві.
ТОВ «Алакор ІННОВЕЙШН». Логістичний центр.
СП «Оптім – Фарм, ЛТД», с Вінницькі хутори.
ПрАТ «ДКС України», с Іванків. Складські приміщення.
ТОВ «Алакор СІТІ», торговельно складський комплекс.
Комплект проектів споруд автотранспорту
Дрогобицький долотній завод. Вагонні ваги. Технологічні рішення.
ТОВ «Укр – інвест» . Станція технічного обслуговування. Технологічні рішення.
ПО «Куйбишевбурмаш». Тепловозовагонне депона на 2стійла.
Черновицький машинобудівельний завод. Станція технічного обслуговування. Технологічні рішення.
Полтавський ХМ. Зарядна. Технологічні рішення.
Івано - Франкіський арматурний завод. Мийка автотранспорту. Технологічні рішення.
Комплект проектів споруд автозаправних станцій
Фастівський завод хіммаш. АЗС. Технологічні рішення.
м. Київ, вул.. Скляренка. АЗС. Технологічні рішення.
База відпочинку «Червона Рута». АЗС. Технологічні рішення.
ТОВ «Ук-інвест». Станція технічного обслуговування. Технологічні рішення.
Комплект проектів автостоянок закритих паркінгів
Корпорація «Шахід – Бахонар Купер Індастріз». Закритий паркінг. Технологічні рішення.
м. Київ, вул. Підвисоцького. Підземний паркінг. Технологічні рішення.
м.Київ, вул.. Кольцова. Підземний паркінг. Технологічні рішення.
м.Вишневе, вул. Будівельників. Підземний гараж. Технологічні рішення.
Комплект проектів складського господарства, залізничні під’їзди.
Залізничні шляхи до вантажно – розвантажувальної рампи ВАТ «Гостомельського склозаводу».
Дрогобицький долотний завод.Загальнозаводське складське господарство.
відкриті склади з козловим краном. Технологічні рішення. Коригування залізниці.
Черновицький машзавод. Внутрішні з’єднувальні залізниці.
Казанський компресорний завод. Відкритий склад обладнання з баштовим краном.
Тривалий час в ГП і Т велося проектування загальних автодоріг Укравтодору .